CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

duminică, decembrie 07, 2008

Mos Nicolae

Mi-a adus un coltisor numai al meu
Am patul meu, biroul si o biblioteca.

ce bun e lapticul in patutul meu; m-am batut cu tata care sa doarma primul in patut-bineinteles ca am castigat eu.
vedeti cate carticele am in biblioteca mea-drept e ca inca nu le-am citit pe toate, dar nu mai am multe; pe cele care le citesc pe tin pe jos langa patut.


E micut dar mie-mi place.




Niciun comentariu:

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit