CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

duminică, ianuarie 25, 2009

Am fost iar mireasa mica




La nunta lui Coco si Adi
Sa vedeti ce nunta frumoasa a avut matusica mea. Am mai fost eu la o nunta, dar nunta ca'n povesti mai rar. Si in plus am fost din nou miresuta mica. Si am fost in centrul atentiei. Toata lumea a roit in jurul meu: mama, tata, bunicii, mireasa si mirele, Creata si baietelul ei, Alina, Nuta si Fane, chiar si Gigi Nebunu'. Am avut si print (ce eu sunt mai prejos decat Coco?)

































































Ne pregatim amandoua. Am mi se leaga corsetul-nu prea strans ca sunt micuta. Chiar daca toti au zis ca e nunta lui Coco si Adi, eu am avut un rol important in tot acest spectacol. Fara mine nu ar fi exstat acea splendoare. Toata lumea s-a invartit in jurul meu.
Sunt gata de a iesi in societate. Cum imi sta rochita? Am invatat ca trebuie sa o tin elegant cu amandoua manutele sa nu calc pe ea-mama zice ca sa nu se murdareasca, iar tata ca sa nu cad in nasuc.
Ce mandru e tata de mine.
Ne asteptam intrarea triumfala. Am fost cu masina cat camera mea de mare.
Ultimele retusuri.
V-am spus ca sunt cea mai importanta? Chiar miresa are grija de mine.
Aici am intrat pe Marsul Nuptial si i-am lasat pe toti cu gura cascata. Vedeti ca eu sunt prima?
Am avut de presarat petale de trandafir pe covorul rosu.
Uite ce frumosi sunt.
Dar de ce sunt asa ingandurati?
Astea doua nu sunt cosuri cu fructe.
Sunt buchetele domnisoarelor de onoare. Nu stiu daca au rezistat pana la sfarsit. Nu din cauza frigului-stiti voi de ce.
Gata.
Doua perechi perfecte.
Cele trei gratii
Cred ca e cea mai tare chestie de la oata nunta. Trei mirese din trei generatii.
Multi se intreba cine e micuta-nu va spun.

Dansul miresei
no coment
Dubasii din Branesti
Cam acesta a fost locul meu toata seara
decor
decor
asta nu e decor-e pe bune
tata zice ca asta e cea mai tare chestie
alt decor
tortul
la ora aia faceam nani
coment

revenim






Niciun comentariu:

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit