CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

sâmbătă, iunie 14, 2008

EXPO Arad Inrenational Transport-AR 2008

ce isi doresc taticii
Ne-am urcat in masinuta noastra si am fost azi la targ; ce m-am mai distrat. Am vazut o multime de masinute, masini, camoane, autobuze, animatoare, ATV-uri, scutere si multe altele pe care vi le prezentam pe scurt mai jos.


. . . in functie de buget . . .
. . . de varsta . . .
. . . sau de cat de aproape e mamica (sotia)
. . . ori prietenii . . .
. . . am vazut camioane Mari . . .
. . . si mici. . .
Va mai aduceti aminte de filmul ala . . .
cum ii zicea? SUPERMAN ?
Tit tit tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
tiiiit tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Si gata ca m-am plictisit. Daca mai vreti trebuia sa mergeti la Expo.




Niciun comentariu:

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit