CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

miercuri, iunie 11, 2008

Serbarea Sfarsit An Gradinita PP10 Arad

Drag mi jocul Romanesc . . .

Azi am avut serbarea de sfarsit de grupa mica la gradinita. Ne-a imbracat doamna Marina in "popular"-vai ce frumosi eram. Si plini de emotii, transpirang la greu am sustinut un program artistic cu poezii, cantec-joc si voie buna. Aveti aci mai jos selectii din program.
APLAUDATI va rog.














Catelusul meu cel drag
Tare ma latra in prag
Zice sa ii dau un os
Ca'i cuminte si frumos
Dar eu nu il cred deloc
Ca'i cu laptic pe bot
A intrat taras-grabis
In camara la bunici
Si'a baut pe saturate
Laptele pentru'al meu frate
Stau cu coada'n apa si cu capu'n sus;
sau invers?
inca nu am obosit, dar asa e cantecelul
hmm hmm hhmmmm
Of nu
nu pot sa cred
ce am discutat inainte de serbare?
ei si atuncia . . .
degetelul cel mare . . .


cate unul pe carare
cand eram acasa la tata ficior . . .
bade, mai bade
kungfu robot


si iar cateva filmulete - ma rog -2, ca altfel nu erau la plural






dupa cum am mai spus (undeva mai sus) am revenit cu alte doua bucati de film de la serbari; prima ceva mai lunga.
bucata 2 mai scurta - promit - dar la fel de interesanta




Niciun comentariu:

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit