CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

sâmbătă, martie 29, 2008

I'm back

De o saptamana merg din nou la gradinita. Abia am asteptat. Si la doamne le-a fost dor de mine. Am si primit bulinutze de buna purtare.
De azi ma duc o saptamana la bunici la Felnac. Parintii mei merg in "delegatie" la Rasnov. Mi-au promis ca imi aduc si "o fratzioara".
Dupa mica noastra vacanta ne vedem iar la gradi.

PA.




Un comentariu:

V.M. Simandan spunea...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit