CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

sâmbătă, mai 10, 2008

Ia'ti mireasa ziua buna ...

Sambata m-am distrat la prima mea nunta la care am participat ca nuntasa. S-au casatorit fiica unei colege de'a lui tata, IZA, cu sotul ei.
M-a dus mama la coafor (din aceasta cauza am intarziat la ceremonie-sper ca nu am suparat-o prea tare pe mama miresei, dar ne-au tinut cam mult pe scaun), iar bunica mi-a cumparat o rochita ... beton. Va place cum arat?

Ei si dupa ce am ajuns am plecat la biserica

unde s-a oficiat casatoria religioasa. Nu am clipit deloc tot timpul si am stat in fata.



Mi-am gasit un printisor (abia l-am convins sa-mi dea mana si apoi nu am mai scapat de el-aveti grija fetelor) cu care am mers inaintea alaiului pana la casa miresei.

Si acolo sa vezi distractie in curte; dar eu tot in jurul lui Iza ma invarteam. Am vrut eu sa fiu cea mai frumoasa, dar mie mi-a placut de Iza. Si de sotul ei, dar mai mult de ea. Si avea O ROCHIE ATAT DE ALBAAAA.

Ei si apoi am fost la sala la Hotel Park. Ce mi-a placut acolo ...











2 comentarii:

dan.matica spunea...

VREM POZE CU MAMI SI TATI

Isabela spunea...

Ce frumoase sunt miresele...si cea mica si cea mare....

P.S. Suntem mandre de noi ;-)

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit