CARMINA      MAMA&TATA     EXCURSII     LONDON     GEOGRAPHIKA    
    
     blogspot   |   postare noua


Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie



dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230





Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

duminică, mai 18, 2008

prin Lunca Muresului-adica prin parc

Ce m-am mai distrat !

Daca a fost timp frumos si am fost "cuminte" am ajuns si noi in parc. Doua zile m-am bucurat de noile hinte, leagane si popogane.

Nu mai stiam pe care sa le incerc; iar tata si cu mama tot fugeau dupa mine sa nu cumva ma piarda- parca nu erau destui copii acolo sa-si aleaga care vor. Am vazut eu ca se uitau dupa un cretolin creolin.

Si acum sa vedem cam ce am facut . . .

































mai sus si mai sus mami, vreau cat mai sus
vezi ca vin
uf . . .
ca nu m-am ascuns bine;
ma gasit pana la urma mama
am crezut ca daca ma ascund bine o sa raman pana maine sa ma joc.
poate altadata
partieeeeee . . .
de azi inainte fac parte din trupele speciale "pampersi verzi"; testele de intrare sunt foarte dificile dupa cum se vede
sa nu aveti impresia ca ma tine mami; daca va uitati cu atentie o sa oserveti ca de fat eu o tin suspendata pe mami.
puteti sa incercati si voi sa vedeti ce dificil e.
am schimbat aparatul
iar aici antrenorul, ca pe celalalt l-am dat gata
m-am intalnit cu finutzu in parc
si am grija de el
il invat cum sa se murdareasca temeinic pe toate partile-
-ok, ok, el ma invata pe mine.
inca o data
de la capat

Alt cretolin.

Ei si cam asta deocamdata despre hinte. Daca mai e timp mai incarcam imagini.




Niciun comentariu:

mai treceti pe la noi daca nu v-ati plicitsit